Ha most kezdesz vállalkozni, akkor ez szinte kötelező olvasmány! Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen eszközökkel és kinek szeretne eladni egy kisvállalkozás. Nem lehet egyszerűen a nagyvállalatok stratégiáját másolni, mert ők teljesen más költségvetésből dolgoznak és ugyanakkor teljesen más eszközök hatásosak az ő esetükben. Ha nem szeretnél feleslegesen sok-sok pénzt költeni reklámokra, akkor mielőtt bármibe is belekezdenél, olvasd el Wolf Gábor írását!
Ez az első olyan magyar marketing könyv, ami magyar tapasztalatokon alapul és sok-sok gyakorlati példát, tippet tartalmaz, valamint kifejezetten mikró -, kis - és közepes vállalatoknak szól.
Tartalomból: - Hogyan fog Téged gazdaggá tenni ez a könyv?
- Hogyan hódíts meg nagy piacot kis pénzből?
- A titkos recept, amely ellenállhatatlanná teszi a kínálatodat
- A jó reklám nem az, amelyik tetszik a népnek
- Domináld az iparágad marketingjét!
- A létező legerősebb marketing fegyver
- Amitől híre megy, hogy Te vagy a legjobb
- Így válj szavahihetővé a vevők szemében
- Így írd át a garanciádat, és söpörd le a konkurenseidet!
- Így szerezd meg a győzelemhez szükséges információkat!
- Marketing a mindennapokban
A szerzőről:
Wolf Gábor marketing tanácsadó, a Marketing Commando alapítója. Küldetése, hogy a magyarországi mikró-, kis- és középvállatok marketing tudását fejlesztve eljuttassa őket a sikerhez. Szaktudását elismerve számos média keresi meg. Szerepelt a Gazdasági Rádió Reflektorfényben a marketing c. műsorában, a Danubius Rádió Duplaszaltó c. műsorában pedig gyakori meghívott vendég volt. Cikkeit rendszeresen megjelenteti az Üzlet és Siker, a Hvg online, az Üzlettárs, a Kreatív, az origo.hu Vállalkozói negyede. Több tévéműsorban is készítettek vele interjút, többek közt a TV2 reggeli műsorában, az m1 Készpénz magazinjában, vagy az Echo TV Vállalkozz okosan c. műsorában.
Te olvastad? Hogy tetszett?
Ezt és más marketing könyveket is megrendelhetsz itt: